25.12.10

Jouluyllätys

Jo muutamaan kertaan mainitsemani mieshenkilö sai jouluna ylimääräisiä pisteitä hankittuaan minulle joululahjan. Emmehän me ole tapailleet vasta kuin vähän aikaa, kuukauden tai sitä rataa. En olisi ollenkaan odottanut minkäänlaista lahjaa tai korkeintaan kortin tai ehkä jonkin pienen kukan tai jotain sellaista. Tai en minä tiedä, en minä ole perillä seurustelupelin säännöistä.

Itsekin kyllä ostin hänelle lahjan, se oli täydellinen heräteostos NY:n reissulta kun sattui erityisen sopiva lahja eteen. En ollut maininnut tästä lahjasta hänelle puoltakaan sanaa etukäteen, joten hän ei ostanut minulle lahjaa siksi, että minäkin olin ostanut hänelle. Minun lahjani oli kyllä vähän mielikuvitukseton, se oli pullollinen alkoholia, tosin sellaista josta osasin olettaa hänen pitävän. Ja jouluaattona tulleesta tekstiviestistä päätellen se myös miellytti suuresti.

Saamani lahja puolestaan oli koru. En ole ikinä törmännyt mieheen, joka tajuaisi mitään naisten koruista tai edes huomaisi niitä (mikä tosin saattaa selittyä kehnolla miesmaullani menneisyydessä), mutta tämä tapaus kertoikin katselleensa minulla olevan usein tietyntyyppisiä koruja. Sen perusteella hän oli uskaltautunut ostamaan minulle korun lahjaksi ja näin meidän kesken, tarkkasilmäinen mies se on, korusta tulee hyvin suurella varmuudella yksi suosikeistani eikä vain siksi että se on kyseisen ihmisen antama lahja vaan siksi että se on todella kaunis. Jos olisin tiennyt kyseisen koruliikkeen aikaisemmin, olisin varmasti ostanut sieltä jo jotain, ehkäpä juuri tämän saman korun tai ainakin samaa sarjaa.

1 kommentti:

  1. Löysin tämän blogin blogilistan avulla ja oli sen verran mielenkiintoista luettavaa, että tuli luettua kaikki postaukset ensimmäisestä tähän päivään asti. Laitetaan blogin seurantaan...

    VastaaPoista